اختلاف در جریان اصولگرایی

محسن کوهکن عضو شورای مرکزی جبهه پیروان خط امام و رهبری با اشاره به صحبت‌های محمدنبی‌حبیبی دبیرکل حزب موتلفه مبنی بر«ایجاد کمیته‌هایی در میان اصلاح‌طلبان برای ایجاد اختلاف میان اصول‌گرایان»، جزئیات بیشتری از نقشه‌ اصلاح‌طلبان برای ایجاد انشقاق در جبهه اصولگرایان ارائه کرد و بیان داشت: اظهارت آقای‌حبیبی مبتنی بر واقعیت است. جریان اصلاح‌طلب در فضای رسانه‌ای اصرار دارد اصولگرایان را به چندین جریان فکری تقسیم کند.

وی با بیان اینکه سیاست‌ اصلاح‌طلبان تقسیم‌بندی اصولگرایان به دو جریان تندرو و میانه‌رو است، افزود: رسانه‌های‌ اصلاح‌طلب به طور واضح انگشت اتهام را به سوی جبهه پایداری گرفته‌اند و می خواهند برادران‌ ما در جبهه پایداری را مصداق اصولگرایان تندرو معرفی کنند و در مقابل این خط خبری، گاهی اوقات با تایید و حمایت ضعیفی که از گروه‌های به ظن‌خود میانه رو اصولگرا انجام می دهند، از یک‌سو با واکنش منفی این گروه از اصولگرایان مواجه نشوند و از سوی دیگر، نشان بدهند با این نوع از اصولگرایی مشکلی ندارند.

عضو شورای مرکزی جبهه پیروان خط امام و رهبری، توجه ویژه رسانه‌ای به تعدادی از اشخاص اصولگرا که به صورت مستقل فعالیت می کنند را ترفند بعدی کمیته‌های مخصوص اصلاح‌طلبان برای ایجاد انشقاق در اصولگرایان را خواند و اظهار داشت: آن‌ها می‌خواهند تعدادی از اشخاص حقیقی تاثیرگذار در جریان اصولگرایی را در رسانه‌های خود مطرح کنند و این سیاست را القا کنند که در جریان اصولگرایی چند شخص هستند که به صورت مستقل در حال فعالیت سیاسی هستند.

کوهکن افزود: ترفند دیگر رسانه‌ها و بعضی از گروه‌های اصلاح‌طلب، معرفی آقای احمدی نژاد بعنوان عضوی از جریان جبهه اصولگرایان است، اصرار بر اصولگرا خواندن آقای احمدی نژاد، به دلیل نشان دادن نمایی مملو از اختلاف در جریان اصولگرایی است. این در حالی است که آقای احمدی نژاد و بسیاری از نزدیکان وی بارها اعلام کردند که از جریان‌اصولگرایی نیستند.

وی با اعلام اینکه این شبهه افکنی‌ها از جانب رسانه‌های اصلاح‌طلب بر مبنای واقعیت نیست و جریان کلان اصولگرایی به سمت‌وسوی همگرایی در حال حرکت است، افزود: نیروهای اصولگرا به این نکته اذعان دارند که به هیچ عنوان نباید درون اردوگاه اصولگرایان رقابت کنند زیرا رقابت اصلی با جریان مقابل است.

عضو شورای مرکزی جبهه پیروان خط امام و رهبری تصریح کرد: اصولگرایان تجربه گرانقدری مثل انتخابات ریاست جمهوری سال گذشته را دارند، لذا حداکثر توان خود را  برای همگرایی بین نیروهای اصولگرایی، بسیج خواهند کرد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : جمعه 19 دی 1393برچسب:, | 18:29 | نویسنده : هــــفـــتــــکـل ســـــــلام |